Oscars!

Klockan var 23.09 och jag fick ett sms från tobbe. han undrade om jag skulle sitta uppe ikväll. Var o kikade på film och lirade buzz med några kollegor. Jag förstod inte vad han menade med att sitta uppe innan han sa att det var oscarsgalan inatt.

Missat det helt!! Helt sjukt. Jag missa oscarsgalan. Det går ju inte för sig. Så istället för att ta den behövliga sömnen som behövs har jag nu kollat på filmstjärnor som gått runt på den röda mattan i en dryg timme.

Och om några få minuter drar själva galan igång. Och håller på till typ 6. Gissa om man lär vara lite sömnig imorn på jobbet.

Haha.

Jaja, ska bli intressant o se vilka som plockar statyetter i år.

Go Rourke säger jag bara.

Uppdaterar ifall jag orkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback