Into the Wild


Vill också ha en magic buss!

Okej, like usual är ju jag toksen med att se "nya" filmer. Nya så de hinner bli gammal alltså. Men såhär på söndagseftermiddagen efter en hektisk skottning satte jag mig äntligen ner och såg filmen Into the Wild som inhandlades för x antal veckor sedan.

Och vilken film! Helt underbar. Velat sett den hur länge som helst. Bästa är att man fyller 23 snart.

Kanske kapar Japan och tar Alaska istället ??

Bara jag slipper äta det där bäret som var unedible.

Inge bra. Inge bra.

Sjukt bra film hursomhelst, bränna upp alla pengar, klippa alla bank och id-kort o sen sticka iväg utan att nån har nån aning. Tror man är på skolan lr nåt. Skruva av regestreringsskylten är ju klockrent.

Smart grabb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback