12 dagar kvar...

Idag blev det visst ytterligare en tur till stugan, men som tur var tog man med sig farsans dator denna gång så man fick lite nytta gjort...har suttit en hel del med att sammanställa viktiga adresser inkl. mail o tele.nr. plus att jag suttit och skapat en personlig pack och todo-lista istället för den allmänna packlistan som man fick från PMU.

Vi har även kikat lite mer på Haglöfs säckar på nätet och den som vi beställt hem blir nog kanon i efterhand, den har ju trots allt öppningen i mitten systrar!! ;) (och är 800 spänn billigare!)
Nerå men det är inget fel på den, den blir nog kanoners.
Såhär ser de ut förresten, de som slåss om platsen på min rygg... :

Oxy 75

image139

Den översta är den som morsan har bestämt sig för och som är beställd och den nedersta var den som jag var sugen på.
Oavsett vilken det blir så blir det kanon, men jag fastnade verkligen för att Topo-varianten var så extremt skön att bära och hade mer literkapacitet än Oxy-modellen, men så kostade den 800 kr mer också.
Det är dock den gröna färgen som är beställd av Oxy och inte den svarta, coolt va?

Nu ska jag nog fortsätta på packlistan, egentligen borde jag också sätta mig ner och skriva ner fraser för det kommande samtalet imorgon, men jag vet inte om jag hinner.
Vi får helt enkelt se vad tiden säger om det hela senare ikväll.

Förresten så passade jag på att byta utseende på bloggen till Travel, pretty passande lr hur?
Också rättade jag till siffrorna på dagarna också även fast jag sa at tjag inte skulle göra det...surprise surprise.

Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback