09 dagar kvar...

Under gårdagens nattpass med Bioshock kom jag underfund med att det är en ren hälsofara att ens spela liret, blev så aprädd att jag inte visste vart jag skulle ta vägen! :/
Scary ass...

Hursomhelst är det idag onsdag och det innebär att det bara är 09 dagar kvar till jag pyser, sjukt sjukt.
Något skumt verkar också ha hänt med kroppen efter Sida för innan hade jag problem med att vara uppe till 24, nu har man problem att hinna lägga sig innan dess...

Aja, har inte hunnit med så mycket idag faktiskt eftersom jag steg upp för dryga timmen sedan, men jag har ringt till Forex iaf. och med min vanliga tur så visar det sig att Forex inte har med den valutan att göra vilket innebär att man inte kan få tag på den valutan i SWE, yippie-ki-yay...

Så de rekommenderade att man först växlar in svenska pengar mot us dollar här, och sen växlar man in us dollar mot lempira när man kommer till Honduras, jobbigt värre...

Resten av dan ska jag nog kolla upp mina klädesplagg och kolla om det är något akut som måste inhandlas för resan, sen måste jag skicka mail till resebyrån också.
Men annars är det en rätt så lugn dag, men man ska väl försöka göra lite mer saker som egentligen ligger längre fram i tiden så man inte sitter i helgen och har hur mycket som helst att göra när det är marknad...

Hear hear!


Kommentarer
Postat av: Elin

Sicken sida bror! Njuter för fulla muggar! Vad du pysslar. Verkar ha stenkoll på alla förberedelser. Jag hänger med på nedräkningen och ser fram emot att ni slaggar här innan avfärd. Ska jag bju' på nå't speciellt så där sista kvällen i Sverige?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback