06 dagar kvar...

Jahopp och då var det lördag då, marknadslördagen och som tradition har regnet börjat komma!
Och igår hade jag tio unika besökare på min sida, wohoo detta måste firas tänkte jag så därför bloggar vi tidigt idag, ready to serve lixom.

Och när vi ändå är inne på gårdagen så kan jag väl ta en liten snabbis vad jag\vi gjorde resten av dan...
Ja, farsan och jag tog hand om städningen av huset (vi dammsög, svabba o gjorde toaletterna!), tur var väl det för då slapp vi morsans klagande hela kvällen igår, coolt va?

Hursomhelst, när städningen var klar hade vi lite tid kvar innan det var ryggdags så jag tog och gjode lite småplock...sen ringde morsan så vi bestämde tid utanför hennes jobb klockan 17...och ja det blev som vanligt...vi kom dit vid 17 som vi sa men fanns någon moder där?
Icke sa nicke.
Vi väntade 7 minuter till men sen drog vi till Team Sportia, de va ju ganska ont om tid eftersom de stänger 18 på vardagar.
Morsan kom vä l dit vid 20 över eller nåt sånt...hursomhelst provade vi ryggan riktigt, drog åt allting så allting var som det ska o det var då man kände att den verkligen satt bra.
Så det fick bli den, den blir kanoners, grön och fin.
Fixade lite bilder också på den så ni bildtokar blir nöjda!
(säcken gick på 2495:- om ni så gärna vill veta, 75 liters apsnygg säck i härlig mörk\ljusgrön färg!)

image141


image142

Efter ryggköpet så bjöd jag morsan och farsan på Amandas (nej jag betalar också av väskan!).
Hörde du det Malin?
AMANDA...en gång till... AMANDA!
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm...

Efter det fick det bli marknan, och som vanligt så blev det 30-minutersintervaller som farsan stannade och pratade med folk...förresten la han av årets brakskit alldeles nyss...! (det var väl hans hälsning till er kära läsare...)
Köpte tre feta remmar också på hemvägen som tradition och man hade ju hyffsat ont i magen efter dom uppkäkade...men det kanske berodde mer på pizzan än remmarna!
Morsan köpte iaf. stenhårda engelska kolor som hon klagade på med jämna mellanrum när hon inte klagade på hur mätt hon var efter pizzan...helt omöjlig!

Efter det fick det bli ett avsnitt av 24 (säsong 3...spännande värre även fast jag redan sett den!) och lite Bioshock, vilket resulterade i att klockan blev dryga halv två innan lampan went out så att säga.
Kanske dags att fixa till dygnsrytmen nu snart när det börjar närma sig...

Idag tar jag nog det lugnt, har ju gott om tid...!
Ska iaf. på marknan med några polishar, sen får vi se vart det bär väg.

Adios!

Kommentarer
Postat av: malin

jag vill också på amandas... du kan ju hälsa m&p att jag gärna ser lite engelska kolor väntade när man kommer hem från detta ställe...lakrits, choklad och chocko är favoriterna!

Postat av: Elin

Den väskan var hetare än hetast! Nu du kan du bära hem massa presenter till dina kära syrror! Förresten vore det inte helt fel med lite kolor på torsdag...

2007-09-08 @ 19:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback