The Mupp is back - Beware!

Frånvaron från bloggen blev lite längre än planerat, men nu...I'm back! (självklart med en lika skrovlande som Schwarzenegger...).
Mycket har hänt men det orkar vi ju självklart inte gå in på...
Såg hursomhelst en rulle igår (eller två egentligen men jag orkar bara skriva om en...), vilket var följande movie :

Scoop

Överraskande trevlig rulle och det är verkligen kul att se Allen tillbaka igen, förra året överraskade han oss med Match Point och i år fick det bli Scoop.
Kanske inte lika stillbindande och överraskande vändning som i Match Point, men Scoop lever upp till min komiker-tarms förväntningar (blindtarmen är borta som ni vet...).
Det är väl egentligen Woody som håller filmen uppe med sin schizo-karaktär, ettmedans Scarlett och Hugh går lite på rutin och inte glänser något speciellt.
Vettig film hursomhelst, fint foto också.

7\10

image136


Ta't lugnt  nu sista dan av ledigheten innan jobbet kallar igen så syns vi nästa gång jag bloggar...när nu det blir!

Kommentarer
Postat av: ingift

jag hoppas du postar lite mer när du är ute och reser, och gärna mer personligt. anekdoter och lustiga händelser uppskattas


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback