15 dagar kvar...

Ha, jag kom ihåg!

Igår kväll var vi i Strömsbruk och pratade, det kändes faktiskt riktigt bra för det kändes att jag fick mycket mer kött på benen nu över vart jag ska bo, hur man ska bete sig och tänka på när man är där, hur det ser ut med försäkringarna etc.
Kändes najs.

Idag har det varit ganska lugnt, la mig 02 igår (eller ja, inatt om man vill vara petig) och klev upp vid 11, åt lite frukost och drog ett avsnitt av 24.
Efter det gjorde jag en rejäl städning av rummet, det behövdes verkligen eftersom jag inte städat det sen jag åkte till Härnösand, fett dammigt!
Bytte sängkläder gjorde jag också.
Skönt, ska man försöka hålla det hyffsat rent bara tills någon dag innan man åker så gör man en liten slutlig snabbstädning då.

Ska försöka plita ner ett mail som skall skickas till dom i Honduras senare idag, undrar hur det kommer att gå...spanskan är ju minst sagt sådär!
Och imorgon kväll (är eftermiddag där då så det passar perfa) ska vi ringa dit! Huga!

Över ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback