VM-resultat : Dag 4

Dag 4 alltså, intressanta matcher!

Resultaten :

Australien-Japan : 3-1

Kommentar : Hata-Australien, deras nya nickname i min bok.
Japan är ett lag jag hejar på, så det var riktigt kul att se Japan hålla ledningen...ända fram till 81:a minuten då Australien kvitterar.
Och efter det var Japan sig aldrig likt, trist.
Nu väntar matcher mot Kroatien och Brasilien, mindre kul kanske.

USA-Tjeckien : 0-3

Kommentar : Tjeckien är definitivt ett lag att räkna med under VM, otrolig stark inledning i VM, de lär blio farliga.
USA var sjukt bleka, kan bero på motståndet dock...de blev ägda.

Italien-Ghana : 2-0

Kommentar : *gnuggar ögonen* och frågar mig själv "Var det här verkligen Italien?"
De spelade ju schysst!
Och inga onödiga filmningar.
Jag har aldrig gillat Italien, men igår skötte de sig otroligt bra och levererade det som en stor fotbollsnation ska göra.
De kunde varit bättre, men definitivt ett steg i rätt riktning.
Lite synd om Ghana dock, de hade sina chanser och var väldigt nära att få utdelning, synd att de inte lyckades.

Mer VM-resultat imorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback