Nya kategorier och semester

Som ni förhoppningsvis har märkt har jag varit myvket frånvarande från bloggen...och mer lär det bli.
De senaste dagfarna har jag tillbringat i åvr mysiga och trevliga stuga och imorgon är det dags för en lång bilfärd till södra Sverige, närmare bestämt Öland där vi kommer stanna till tidigast onsdag nästa vecka.
Därmed tar MarreMupp semester från allt vad som heter bloggande men var inte orolig, bloggen läggs ej ner utan kommer tillbaka när vi är hemma igen.

Men innan vi tar semester har lite film-kategorier tillkommet till den kära bloggen, närmare bestämt har jag delat upp filmerna i tre olika kategorier.
Först ut har vi Bio-recensioner vilket inte behöver någon närmare beskrivning.
Kort och gott recensioner på biofilmer.
Sen har vi DVD-recensioner och samma sak gäller där förutom att det är DVD-filemr som recenseras och granskas förstås.
Sist ut har vi Film - Åsikter kategorin där vi jag inte skriver några recensioner utan mer korta åsikter om vad jag tyckte om filmerna.
Filmer som man har sett hos en polare eller filmer som man har sett ute i stugan på VHS lägs under denna kategori.

Förhoppningsvis glasklart men det tåls att nämnas ändå.
Ut i vädret mer er, men glöm inte bort att titta in på MarreMupp i mitten av nästa vecka.

Peace.Out.

- Eyes Only


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback