Va e re här då ??

Kroatien - Tyskland : 2-1

Oväntat, men så himla kul. Han som lackar ball lyckades inte alls ta sig igenom det kroatiska försvaret. Podolski lyckades lite bättre genom att få in ett reduceringsmål men faktum kvarstår att efter de 90 minutrarna plus de extra tilläggsminutrarna så stod Kroatien som välförtjänta segrare. Skitkul att se. Matchen var också vettig. Nu blev det lite svettigare för Tyskland än väntat. Ska bli intressant o se hur det går. Portugal i kvarten kanske ?

Österrike - Polen : 1-1

De första 36 minutrarna var rätt så intressanta...efter det vet jag dock inte. Råkade somna till i vår nya soffa vilket resulterade att i att jag missade resten av första halvan + snacket + de första 10 minutrarna av andra. Sen var jag så trött så jag gick o la mig. Skyller på en dryg match. Fick iaf. veta att Österrike gjorde sitt kvitteringsmål på övertid. Deras första mål någonsin i EM. Good for you.

Mål är ju bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback