Här gick det undan...

Jag insåg idag att bara man vill kan få en hel del uträttat på en ynka dag.

För idag har jag lyckats att sola, ätit lunch på hot chili (sjukt gott!), dragit ut skruvar från brädor som farsan och jag senare slängde på tippen (brädorna alltså, inte skruvarna...från garderobsprojektet förövrigt), köpt tandborste, köpt plånbok, varit på banken, lämnat in ett par glasögon på lagning, skickat 7 paket och även hunnit dragit en sväng förbi jobbet.

Den svängen resulterade förövrigt i att jag sålde 2 stycken tv-apparaturer. Not bad om jag får säga det själv. Ganska nöjd faktiskt. Stod där i mina lediga shorts-kläder och sålde en 37-tummare. Sen blev det en 32-tummare som också såldes, och efter ett antal telefonringningar från far till hans far så gick vi till slut ut med en 32-tummare från Toshiba som farsan ska leverera till farfar när han åker ner till Norrköping på söndag.

Farfars tv är alltså på väg att dö ut om ni bommat det. Hans Bang & Olufsen. Som han betalat hyra på. I 15 år. 200 kr per månad.

Dyr tv det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback