04 dagar kvar...

Nej Joel, packningen får jag sköta själv...men med kanske lite hjälp på traven förstås ;)

Som jag skrev igår så hade vi mötet där vid 5-strecket och det gick faktiskt helt okej, var inte så hemskt nervös som jag trodde jag skulle vara o sjäva pratet gick hyffsat, glömde förvisso bort endel men sånt ingår.
Fick iaf. med det viktigaste och det matnyttigaste.

Blev inte så mycket mer efter det eftersom det blev ett ganska långt möte plus att det var soppa efter det, och precis när vi skulle ta och gå kom en person som sa lycka till etc...och 20 minuter senare så hade säkert en 20-30 st. sagt det, även fast man kände typ hälften.
Trevligt.

Gick o la mig i hyffsad tid igår också, hon blev bara halv ett, och nu här framöver ska det definitivt inte bli senare än så...snarare tidigare.

På schemat idag står det att jag ska styra up filmsamlingen så alla filmer som finns i min ägo finns inlagda så jag har absolut full koll på det, kanske inte så viktigt för vissa but för mig är det det.
Sen ska jag överföra alla kort jag har på mina SD-kort till datorn så alla minneskort är tömda, då kan man förhoppningsvis få plats med lite fina blder iaf., 3 gig borde ju räcka tycker jag.
Hade också tänkt besöka jobbet en snabbis, om jag inte kommer ihåg helt fel så är det ju annonsvecka denna vecka så man måste ju dra en kik och se vilka prylar det är good price for you my friend på...

Och ikväll hade jag tänkt börja med packningen, kan vara bra att starta idag! :)

Blev ganska tidigt bloggande idag men det är evil Fortums fel ty de ska dra ur vår ström och sammankoppla den med huset som det byggs på här breve oss på ödetomten (undrar om de hittat några tennisbollar?)...jobbigt värre.
Tur att man drar snart så man slipper höra allt bankande, grävande o all annat pyssel de håller på med...det ska visst inte inte vara klart förrens nästa år i Maj så jag lider med alla våra grannar som inte kommer slippa dessa ljud...kan de inte sätta maskinerna på ljudlös?

Förresten så kom jag på att de tre modiga typerna från PMU som åker till Indien flyger idag, så lycka till!!
Det är tjejdominerat...så håll hårt om manligheten Jonny!

Aja, dags att styra upp lite.

Kommentarer
Postat av: Elin

Från och med nu får man väl kalla dig gröna faran med den väskan! Så till de viktiga pryttlarna, se till att packa öronproppar. Djungeln är inte ljudlös...

2007-09-10 @ 21:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback