01 dagar kvar...

Jahopp kära läsare det verkar som den här dagen har kommit nu...om 19 timmar ska jag befinna mig på flygplatsen och om 21 timmar ska planet lyfta mot London.
Imorgon när ni på jobbet börjar jobba befinner jag mig i London (om allt går som det ska) och när ni ska lägga er för dagen är jag på andra sidan jordklotet, onekligen spännande...sista dagen Marremupp bloggar för i år alltså...det här är stort...

Och appropå stort...bortsett från att jag sov piss inatt så hade jag årets knepigaste dröm...drömde att jag läste Svenska Dagbladet och där stod det på sportsidorna följande i en krönika : "Marremupps blogg är det bästa jag läst på länge."
Ba wtb.?!
Sjukast...

Igår fick jag göra ett oväntat stopp på vaccinationskliniken eftersom morsan abrupt hade bestämt sig för att jag skulle ta gula febern även fast vi hade bestämt oss för att vi inte skulle ta den...weirdo.
Gjorde det, sen åt vi tacos hemma, hur gott som helst (ska äta det till lunch o!) och efter det gick jag och såg Bourne Ultimatum och snacka om rulle.
Över förväntan faktiskt och definitivt i klass med de två föregångarna.
Jag känner mig nöjd, för nu har vi fått en helt underbar trilogi som är en av de bäsa trilogierna som gjorts på 2000-talet, ruggigt ruggigt vettig trilogi.
Packningen är btw. uppstyrd så det är inget bekymmer längre, weeee!

Idag är schemat fullspäckat, städning av rummet skall ske, måste maila det sista, resedagboken har jag kvar att göra (lägga in alla mailadresser kommer bli skitroligt...!), besöka jobbet, slänga ut sängkläderna plus lite mer småtjafs...det är mycket nu.
Det är frågan om man hinner allt detta innan vi åker...sjukaste paniken liksom.

Aja ni får ha det så kanon för nu kommer jag inte skriva nå mer i denna blogg för detta år, så hädanefter hänvisar jag er till resedagboken och ni som inte gett er mail till mig men som vill läsa vad som händer får helt enkelt söka på Nunn på resedagboken.se (när jag väl lagt upp den förstås, den är inte upplagd än!)

Adios...kära blogg.

Kommentarer
Postat av: sis

ojoj snart dags...när är det du flyger imorgon? måste veta så att jag kan räkna ut när du flyger för mig...6h tidsskillnad u know...
hoppas på uppdateringar i resedagboken då jag ska in och söka på nunn nu!

Postat av: MarreMupp

07.10 svensk tid går planet!
Nunn finns inte på resedagboken ännu, du får nog vänta tills ikväll ;)

2007-09-13 @ 14:33:45
URL: http://maremupp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback