14 dagar kvar...

Jag hade visst räknat fel på en dag, lolzor!
Det är 14 dagar kvar och inget annat (och där det står att det är 17=16 etc., orkar inte ändra det...!), flyger om prick 2 veckor (minus några timmar!)

Börjar bli ganska nervös nu, skickade iaf. ett mail till Honduras-folket igår : undrar om de förstod vad jag hade skrivit :D
Idag (eller ikväll) var det tänkt att vi skulle ringa dit, har dock inte hört något från Jan ännu så det kanske inte (hoppas, hoppas, hoppas!) blir av idag, vi får helt enkelt se.
Time will tell.

Idag har jag faktiskt tagit det rätt så lugnt, har varit på jobbet och hälsat på och käkat tårta, Jossan hade sin sista dag idag (eller ja hon kommer ju tebax till jul men ändå), på söndag åker hon iväg till Malta och pluggar engelska i 13 veckor.
Hoppas hon får det kanoners, det är hon värd!
Kändes trökigt o säga hejdå men man lär väl bli tvungen att vänja sig vid det nu.

Rena resfebern!
Syrran åkte ju till Hong Kong förra helgen, Jossan åker till Malta denna helg, jag åker om två veckor och sen har vi ju allt folk man lärde känna på Sida.
Säkert hälften har åkt eller ska åka inom de närmaste dagarna.
Sjukt kul!

Imorgon ska jag göra stan för att försöka få tag på en lämplig väska för min resa.
Wish me luck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback