Ny kategori

Yes, ville bara meddela att jag har infört en ny kategori som går under namnet "Senaste inköpet".
Vad kategorin innebär är att jag helt enkelt kommer ta kort på det senaste film och spelköpet och kommentera det hela litegrann, alltid kul och se bilder eller hur ? :)
Kategorin komemr väl dra igång nu den kommande veckan förhoppningsvis.

Och MarreMupp har även bytt lite riktning, i början hade jag tänkt det skulle blivit mer än blogg om lite konstiga händelser som inträffar i livet, men jag har bytt riktning till mer en informationsida om spel och filmer...men med det sagt så innebär det ju inte att det inte kommer vara nada med konstiga händelser, för det lär det bloggas om också, dock inte lika mycket som jag hade tänkt mig.

Ut i solen med er nu...eller kolla på fotbollen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback