Garderoberna som bokstavligen flög från balkongen...

Okidoki, vid detta tillfälle är undertecknad både mörbultad och spikad. Blod har spillts och skrik har utdelats (mest från mor skall tilläggas).

Ja, det är alltså som så att nu sis har farsan slagit sönder din vägg om du nu inte redan har hört det, så ditt rum existerar inte längre, utan päronen har alltså lagt beslag på det rummet också.

Farsan hade ju dock bestämt sig att garderoberna skulle minsann behållas, jag föreslog att jag kunde banka skiten ur dom med en kofot, slägga eller nåt sånt men icke fick jag som svar. Så efter att ha provat att ta de genom trappan (vilket givetvis inte funkade) så tog vi de genom balkongen istället. Tog fram stegen och sen repade vi runt de asen med rep. Ni kan ju se på bilderna hur det gick.

(eller så kan ni gissa er till hur det gick med skåp nummer två, så länge jag skriver att pappa sa ojdå!)









Mor blev skogstokig förövrigt.

Tur att altanen höll.

Kommentarer
Postat av: sis

hahaha fullt ös på hudiksvägen 27 med andra ord.

Postat av: Anna B

Det verkar som Gunnar har tappat greppet ,minst sagt, jag tror du får ta över som överman i huset innan fler galenskaper sker!

2008-06-04 @ 22:46:55
URL: http://anabrd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback