02 dagar kvar...

Ajajaj bara två dagar kvar nu kära trogna läsare, men som tur är ligger man i takt med schemat...eller ja packningen kanske inte är 100% klar (snarare 10%) men bortsett från den lilla petitessen så är det mesta kirrat...
Fixade det där med bankkortet igår, hämtade även ut Lonely Planets bok om Honduras och the Bay Islands och boken verkar rocka (på engelska givetvis...), sen var Tobbelina över och vi drog en kik på Bourne Supremacy inför Ultimatum som man förhoppningsvis hinner se ikväll på bion.
Bourne Supremacy tyckte jag förvisso var bra första gången jag såg den men jag tyckte Identity var ljusår bättre.
Men nu när man har sett Supremacy ett antal gånger går det inte att komma ifrån att den liksom Identity rockar stjärt...visst tycker jag fortfarande att Identity är snäppet vassare, men Supremacy är gudomlig den också, så nu hoppas jag att Ultimatum är schyrre också så har vi en tokvettig trilogi framför våra ögon.

Efter filmen drog vi igång packningen...och gissa om morsan är stressad!
Joru så att...det räcker och blir över.

Gick o la mig i tid igår också, halv tolv!
Yay...

Idag har jag dragit den sista kiken på stan...allt var som vanligt men jag fann en väckarklocka till det fenomenala priset 64.50kr vilket kändes överkomligt...en pizza på amandas liksom.
Sen köpte jag ett reselakan på Intersport, polyester...blev inget siden eller silke tyvärr!
Och sista anhalten var att justera brillorna, så nu är de förhoppningsvis raka också...coolish liksom.

Nu ska vi styra upp packningen så vi kanske kommer upp till 20% iaf...senare ikväll ska vi käka tacos ty det är sista kvällen i Hudik för undertecknad för detta år och sen vid 8 börjar Bourne på biografen, hoppas man hinner dit för jag är ganska fetsugen på att se den innan planet lyfter.

Ska försöka klämma in en tokstädning av rummet också, men det kanske får bli imorgon förmiddag eller nåt, även fast schemat är fett späckat då.

Anyways, ha det gött så hörs vi imorn...och då är det sista gången jag bloggar här för i år...sen får bege er till resedagboken...jobbigt va?

Peace ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback