And so it begins...

Jag varnade er lite halvt i rubriken, så säg inte att jag inte varnade er!

Välkommen till MarreMupp-blogen,det är jag som är MarreMupp (Doh!)

Pretty good start, huh?
Eh ja...
Som de fyra sista bokstäverna i bloggens namn antyder så är den här bloggen inte alltför frisk, så vi får helt enkelt göra det bästa av situationen!

Jag ser mycket på film, that's a fact.
Och innan vi går vidare, min filmsmak äger sönder din. (Medlemmarna på Gamer.se kan confirma detta...)
Lirar också en hel del tv-spel, så det mesta som skrivs här kommer handla om spel och film, så ni coola typer kan pysa direkt...;)
Allt från nyheter, artiklar, åsikter till recensioner lär skrivas här, förhoppningsvis (eller?) dagligen.
Jag brukar se ungefär 1 film om dagen, så några åsikter lär iaf. komma upp varje dag.
Vi får la se hur det utvecklar sig helt enkelt.
En och en annan mystisk och skum historia kan dock komma att smyga sig in, men efter blindtarms-historien har jag inga på lager för tillfället, men det är väl tur det.

Drömde förresten inatt att farsan köpte en hund på Överskottsbolaget för 150 spänn helt ny och allt, snacka om kap!

Och by the way,köp inte Burnout Revenge vad ni än gör!
Risken för trasiga handkontroller är alltför stor...

Och skit i vad folk säger om X-Men 3, gå och se den ändå, rockar sönder bioduken.

Och nu när vi är vid avrundandet av mitt första inlägg (kortaste inlägget ever?) så vill jag citera en viss Michael Weatherly från en mycket, mycket, mycket, mycket, mycket, mycket, mycket bra...eh, what the hell, jag vill alltså citera skådisen Michael Weatherly från världens bästa tv-serie:

Peace.Out.

-Eyes Only

Jess IS the Dark Angel


Kommentarer
Postat av: KidCactus

Bara en film om dagen kan väl ändå inte stämma? :D

2006-05-28 @ 21:53:55
Postat av: marremupp

Hehe,minst en då^_^

2006-05-28 @ 22:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback