Heinz piece of shit upp-och-ner ketchup

81695-22
OMG! Upp och ner... smart? Njae...

Heinz ketchup är mumma, inget snack om saken, och farsan och jag tyckte det skulle vara lite ballt att prova den nya varianten, dvs. upp-och-ner ketchupen, så vi köpte den när den landade i butiken.
Det var kul till en början med att se det ena misslyckandet efter det andra när man försökte ketchupera en korv.
Men till slut blev man ju bara lack, jag vill ha en normal mängd med ketchup på min korv, ingen goddamn sjö!

Om jag ska vara ärlig har jag verkligen försökt förträngt denna variant av ketchupflaskor, men minnet fick sig en törn för en vecka sedan när farsan hade varit och köpt en ny upp-och-ner ketchup fårn Heinz...
Samma visa igen, kul i början (förutom morsans klagande över att man griser ner köket...) men sen när man bara vill äta sin korv med en normal mängd ketchup så funkar det inte, det är en sån sprutt på ketchupen att man måste ha X5-452's reflexer för att kunna lyckas :/

Idén är inte helt åt skogen, när de vanliga ketchupflaskorna börjar ta slut brukar man sätta dom upp-och-ner för att ut de sista dropparna, men om folk ska fortsätta köpa dessa trendiga flaskor, minska trycket ffs!

Så...slutsatsen är helt enkelt att Heinz är grymma på ketchupsmak men inte fasiken lyckades dom med sina nya variant av ketchupflaska.
Bojkott!

81695-23
Det här kallar jag ett lyckat försök!

Kommentarer
Postat av: Robert

Tanken med det häftiga sprutet är väl att flaskan inte ska bli kladdig, men man måste verkligen vara enormt förtjust i ketchup för att uppskatta konstruktionen. :D

2006-06-02 @ 13:08:24
Postat av: marremupp

Yes, mindre kladdig har dom lyckats med, men den andra biten vette sjuttsingen :P

2006-06-02 @ 15:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback